• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Tanulj improvizációt!
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Ja, most már értem...

Prima reklám

*************************

cba prima logo –  30s +++ Értékelés: 4,8/10

De tényleg, annyira egoista ez a hozzáállás. Hogy feltételezni tetszik, betéve tudom az adott kampány minden darabját. Na meg hogy rendszeresen odajárok már amúgy is, és ismerem az összes vonatkozó szolgáltatást, szokást, szokásjogot, törvényt, előírást, sallangot, farsangot, mifenét, rákfenét, és magát Kasszás Erzsit. Hogy én már ab ovo betege vagyok ennek a brandnek, ezzel fekszem, ezzel kelek. Hogy bennem kell ki az önök által elvetett mag… izé, szóval hogy a kampány későbbi klipjei már termékeny talajra hullanak bennem… hagyjál, korán van még…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. október 25
Találatok: 2416

Bővebben: Ja, most már értem...

0 comments
2.4k views

Korlátlan idétlenség

Telenor reklám

*************************

telenor logo –  60s +++ Értékelés: 4,0/10

Ha a terméknek ab ovo van egy úgymond vezérjelzője, akkor igen könnyűnek tűnhet a kreatív dolga. Csak ebbe a vezérjelzőbe kell belekapaszkodni, és máris özönlenek az ötletek. Még neked is özönölnének, ha azt mondom mondjuk, hogy krémesen kenhető, mert elég sok minden kenhető krémesen, de ha rosszul fogjuk meg a jelző jelentését, és elég piszkos a fantáziánk, akkor bizony ebből a kívánt hatással éppen ellenkező reakciót válthatunk ki a kedves potenciálisból. Szóval erre nagyon kell, kéne vigyázni, bár lehet, direkt tesszük ezt, hogy legyen az nagyon vicces…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. október 16
Találatok: 1748

Bővebben: Korlátlan idétlenség

0 comments
1.7k views

Dupla siker

Rubophen reklám

*************************

rubophen logo –  THERMO cukormentes 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Szóval, ha már belefeccölünk pénzt, paripát, fegyver, de legfőképpen alkotó energiát, akkor adjuk meg a módját, nem? Legyen annak a sztorinak eleje, vége, de legfőképpen tanulsága. Legyen művészi mondanivalója, hiteles karakterábrázolása, de legfőképpen happyendje, mert azért ez mégsem egy művészfilm, ne legyen már rosszkedve annak a fogyasztónak. Legfőképpen a fogyasztónak ne legyen. (Az két p tetszik benne legfőképpen, azért nyomatom ezt a szót…)

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. október 07
Találatok: 1881

Bővebben: Dupla siker

0 comments
1.8k views

Barkácsolás

Praktiker reklám

*************************

praktiker logo –  20s +++ Értékelés: 3,8/10

Kategória: egy hangot sem értek belőle. Vagy, kategória: vajon mire gondolt a költő, illetve esetünkben a kreatív? Vagy, ennyire különbözünk egymástól. Lehet, neked kristálytiszta, mi több, tán még tetszik is. Tán még nevetsz is rajta. Tán még pont ennek a reklámnak a hatására el is mész ebbe az áruházba, és tán még veszel is valamit. Tán még a végén én leszek a hülye. Bár ez elég sokszor előfordul velem. De tök mindegy, ebben a blogban úgymond én fújom a passzátszelet, úgyhogy itt én vagyok a fő okos. Persze kicsit bosszant, hogy nem uralhatom a teljes kiberteret, vagy internet univerzumot, vagy a világot, vagy… igen, a gyógyszerem. Elgurult. De szerintem a kedves kreatívnak is.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. szeptember 29
Találatok: 2127

Bővebben: Barkácsolás

0 comments
2.1k views

Boldogságábrázolás

Voltaren reklám

*************************

 Voltaren logo –  Emulgel Forte – 60s +++ Értékelés: 4,4/10

A boldogság, mint az egyik alapvető emberi tudatállapot, vagy érzelem megjelenítése nem könnyű feladat. Egyszerűnek látszik, de nem az. Pedig a reklámok egyik alapeszköze a boldogság láttatása, hisz mi mást is okozhatna a termék, mint földöntúli boldogságot. Ezért vesszük meg. Hogy boldogok legyünk általa. És érte. És benne. És megváltassunk általa. Az örök dicsőség fényeskedjen neki. Tényleg ilyen jól oldják meg a reklámok ezt a nehéz feladatot? Szerinted? Miért, te hányszor vettél meg valamit kifejezetten azért, hogy boldog légy általa? Földöntúlian?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. szeptember 20
Találatok: 2057

Bővebben: Boldogságábrázolás

0 comments
2k views
  1. Betéve se tudja
  2. Hiszek egy magamban
  3. Kutyából nem lesz chips
  4. Az összetartó elixír

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  698

Külföldi Cikkek száma:  326

46. oldal / 205

  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50

mert elmondom én ezt élőszóban is, ha kell...
Elindult a Reklámkritika youtube csatorna

Tanulj improvizációt!
Gyere!

 

Legfrissebb

  • Majdnem cseresznye autó
  • A humor cunami
  • Gombás műalkotások
  • Így faragd a mobilodat
  • Operatakarék

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top